Pátek, 26. 7.

A znovu do Vogéz, tentokrát k jezeru Gerardmer. V podstatě okruh byl stejný, jako ten před 7 lety, rozdíl byl hlavně v kolech – tehdy bez motoru, dnes elektrokola. Takž úvodních téměř 16 km většinou do kopce jsme dnes zvládli bez problémů, tenkrát jsme hodně tlačili. Po kopcích jsme si dopřáli pivěčko ve stánku jakéhosi moto centra zaměřeného na trial, obsluhující u okénka dokonce byl jednou v ČR na nějakých závodech. Po krátkém odpočinku jsme pokračovali v cestě, nakonec jsme si okruh upravili dle svých představ, pamatoval jsem si, že hned na začátku jezera Longemer bylo nějaké občerstvení pro okolní kempaře, kde jsme si dávali pivo. To jsme našli a kolem 14. hodiny jsme se naobědvali– zase kus masa a hranolky. Po jídle jsme pokračovali v cestě podél celého jezera, poté ještě pár kilometrů do městečka Gérardmer se stejnojmenným jezerem, které jsme asi z poloviny objeli a dorazili k autobusu, který čekal tam, kde nás dopoledne vysadil. Požádal jsem řidiče Jirku, zda by nám nezkontroloval brzdy na jednom kole, což ochotně udělal a zjistil, že jsou sjeté destičky. To když zaslechl vedoucí zájezdu tak sám iniciativně zjistil nejbližší cykloservis a destičky zajel koupit a Jiří nám je vyměnil. Za ochotu velké poděkování a poklona. Shrnutí cesty: cca 35 km za pěkného počasí.

Video

Mapa

Mapa se dá zvětšit stisknutím symbolu rámečku v právém horním rohu. Při najetí myší na trasu  a změně symbolu kurzoru se po stisknutí levého tlačítka myši objeví název a základní parametry vybrané trasy.

1. den - červená trasa,  2. den - černá trasa, 3. den - modrý okruh, 4. den - jsme nejeli, pršelo, 5. den - fialový okruh, 6. den - modrá trasa